• جمعه، 10 ارديبهشت 1400

آموزش عکاسی از لوازم التحریر

بسم الله الرحمن الرحیم

 


آموزش عکاسی از محصول لوازم التحریر

 

 


اولین نکته ای که موقع عکاسی از لوازم التحریر باید مورد توجه قرار بگیره اینه :

از همه محصولات به صورت یکجا عکس نگیرید.

 

 

پس بهترین راه عکاسی از لوازم التحریر ( طوریه که حق انتخاب راحتی رو به مشتری بده، محصول رو به خوبی نشون بده و احساس سبکی رو در مخاطب
ایجاد کنه) عکاسی تکی از محصولات هست.

 

 

 

 

 

مگر این که:   

بخواید یک تیپ رنگی از محصولات رو به صورت پیشنهادی به مشتری نشون بدید .

 

یا این که چندتا ست پیشنهادی( شامل دفتر، مداد ، خودکار ، پاک کن ، دفترچه ،جامدادی و...) رو بخواید با قیمت مناسب بفروشید.

در این صورت بهتره که از همشون یکجا عکاسی کنید ،وگرنه ترجیح همون عکاسی تکی هست.

 

 

 

 

 

تو عکاسی تکی از محصولات این مزیت برای پیج شما هست که مشتری شما با دیدن عکس میفهمه که منظورتون کدوم محصوله یعنی برای خرید و انتخابش
گیج نمیشه.

این خیلی مهمه که مشتری بدونه شما چی میفروشید و تو پستی که گذاشتید کدوم محصول رو ارائه دادین.

 

 

 

 

 

درباره ی فاصله مناسب عکاسی از محصولات لوازم التحریر

دقت کنید که حتما فاصله مناسب رو رعایت کنید.


چون گاهی ممکنه شما از فاصله اشتباهی عکس بگیرید و مشتری به خیال اینکه اندازه وسیله ای مورد نظر بزرگه سفارش میده اما بعد از دریافت محصول
متوجه میشه کوچیکتر از حد انتظارشه.به همین دلیل نارضایتی به وجود میاد و شما مشتریتون رو از دست میدید.

 

 

 


فاصله مناسب عکاسی از لوازم التحریر:

 

 

 

در عکاسی از این نوع محصول حتما باید از فاصله ای عکس بگیرید که 

محصول شما در  اندازه واقعیش ثبت بشه نه بزرگتر و نه کوچکتر .

 


مثلا از وسایل ریز و کوچک باید از فاصله نزدیکتر عکاسی کنید.


از وسایل درشت در فاصله مناسب یا از وسایل درشتترکمی فاصله دور.

 

 

 

به این دو تا فاصله توجه کنید : 

 

 
اندازه ها در نگاه اول کوچک و بزرگ دیده میشه .

پس اول اینکه تلاش کنید با فاصله مناسب عکاسی کنید.


دوم اینکه حتما داخل کپشن اندازه هارو بنویسید.

 

 

 

وقتی اندازه هارو مینویسید به مشتری اعتماد به نفس و حق انتخاب میدید.
اعتماد مشتری رو نسبت به خودتون زیاد میکنید.
در آخر این که خیال مشتری رو از بابت اندازه راحت میکنید .
و مهمتر از همه خودتون رو از نارضایتی های بعدش خالص میکنید.

 

 


نکته دیگه که باید بهش دقت کنید اینه که؛اگه محصولات شما مثلا یک دفتر یا سررسید آپشنن خاصی در طراحی داخلش داره و قیمتش بالا تر از محصولات مشابه هست (درظاهر)  حتما اون رو نشون بدین. و تاکید کنید بخاطر این طراحی قیمتش بالاتره.

به همین طریق از کامنت های منفی که چرا این گرونتره و... جلوگیری میکنید.

 

به جای این که تو موضع پایین تر قرار بگیرید و توضیح بدید بخاطر چی قبلا این مسئله رو با عکس مطرح کردین .این روش سطح کار شمارو بالا میبره.

 

 

 


اگه میخواید از سری چسب های طرح دار عکاسی کنید پیشنهادم اینه که کمی از اون چسب رو باز کنید و بعد عکس بگیرید.

با این روش مشتری راحت تر اون رو تصور میکنه و قدرت انتخابش بالا میره.

 

 

 

 

یادتون باشه اگه همیشه در کار فروش مشتری همیشه حرف اولو میزنه. پس هرچقدر به قدرت انتخاب مشتری اهمیت بدید فروش و اعتبار خودتون بالا میره.

 

 

برای پس زمینه میتونید از مقواهای رنگی استفاده کنید.
همچنین بهتره برای وسایل روشن از زمینه تیره استفاده کنید و بالعکس.
اینطور کار خودش رو نشون میده.
گاهی هم بهتره از همون توناژ رنگی اما کمی تیره تر استفاده کنید.

 

 

 

 

                                                                                           AKASBANOO.ir@

 

 

 

 

 

 

 

 


دانلود فایل مقاله

پرمخاطب